Lina Suryam

Resepi Ayam Geprek Sambal Hijau


Resepi Ayam Geprek Sambal Hijau. Taburkan sambal hijau di atas ayam goreng. Resep ayam geprek sambal ijo, renyah, pedas dan gurihnya dapet bangethari ini makan siang apa? Cek bahan dan cara membuat resep ayam geprek sambal hijau berikut ini yuk, bun, yang haibunda kutip dari cookpad pawon bunda dinda. Ayam tu kita goreng dulu dalam salutan tepung smpai garing kemudian kita tumbuk dan salut dengan sambal pedas.

Ayam Geprek Sambal Leleh Menu In Utm Food Delivery In Utm Foodpanda
Ayam Geprek Sambal Leleh Menu In Utm Food Delivery In Utm Foodpanda from www.foodpanda.my
Lihat juga cara membuat ayam geprek sambal ijo . Resep ayam geprek sambal ijo, renyah, pedas dan gurihnya dapet bangethari ini makan siang apa? Hidangkan dengan nasi, timun, ulam dan tempeh.

Ada sedikit persamaan dengan ayam penyet, .

Ayam tu kita goreng dulu dalam salutan tepung smpai garing kemudian kita tumbuk dan salut dengan sambal pedas. Namun jika anda tidak boleh makan terlalu pedas, boleh cuba guna resipi yang dikongsi oleh rodziah . Assalamu'alaikum temen temen kali ini aku akan share resep #ayamgeprek #sambalayamgeprek lagiitapi kali ini aku bikin pakai cabe ijo.bahan . Cek cara membuat ayam goreng geprek ijo ini .


Tags:

Search This Blog